Rumah Setengah Juta



haitu saje masuk mudah.my. nak tengok harga pasaran skang. skali ada orang satu taman nak jual rumah dia da... 1/2 juta plak tu. waaaa..... 


ini la rumah aku kat Acacia Park Nilai. skang sewakan kat student usim.

pikir punya pikir sayang wei nak jual. mana nak dapat rumah harga murah dah skang! tapi... aku lagi selesa kot dok putrajaya nih. tak rasa cam nak dok nilai pon. :p



7 comments:

eima said...

rate rumah aku dlm masa 6 bulan dr dpt kunci pun harga tu ...

tp mmg betul la... rasa selesa sgt di putrajaya ni .... semua ada ....paling penting dekat ngan opis... supaya komitment sebagai penjawat awam tak terjejas ..poyaable betui la

lieyalatif said...

ishh syg tuuu...jgn di jual...jadikan aset...tak nak duduk takpe tapi sewakan...mcm lieya sendiri pun ade rumah lain kat salak tinggi....dah beli rumah salak tinggi tu baru dtg rezeki dpt beli rumah kat putrajaya...sayang nak jual rumah salak tinggi tu...so sewakan leh jadi aset pelaburan kite....

harga rumah skrang melampau2kan....naik kemain lagi...syukur kite dah beli umah awal2....sian kan kawan2 yg lain ajek...

Chekgu Azrine said...

jangan jual sebab kawasan nilai sedang membangun...blh sewakan dan jadikan pelaburan masa depan..mgkn harta utk anak2...kan

Rizziela said...

rugi kalau jual..harga rmah sekang memang mencanak2 naik kan

nur anis said...

rumah memang mahal sangat sekarang ni...

Nieyl said...

sgt la..jgn jual la kak...
tak duduk xpe..sewa kan aje...sbb skrg nie nak beli rumah tgk la harga nyer..mmg x mampu la nak beli...

dee said...

setengah juta....waweeeee!!! yup, jgn jual kay..susah nk beli lagi dh pas ni..