Keropok Ikan SEAmEQ




ye! ye! aku jakun!
tak penah jumpa kepok ikan segera camni dia bagi siap sos dalam tu... memang jakun. 1st time kot jumpa. mihmihmih...

sedap noks. ngapngap sampai tak sedar dah habis. ini pon orang bagi. satu mana cukup!! :p


8 comments:

eima said...

Penah jumpa kat ganu ari tu x beli pun....sedap ek sekali lg pi nanti aku borong

syawalsimpsons said...

dolu sue pon jakun gak..hahahhah...tapi dah banyak kali jumpe suke...sedap gak..tak yah penin2 nak carik sos lagi

Falsya said...

Tetibe jadik jakun jugak sbb langsung xpenah nmpk apotah laie rase..hehe

Cik Puan Eka said...

jakun jugak ni heheheh. kalau jumpa haruss beli 3,4 hahaha

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur

:: Cik Viva :: said...

ada jual ke camni? tak penah jupe..

Chekgu Azrine said...

Mehla kita sesama jadi jakun..hahaha..xpnh tgok jugak apatah lagi makan

Nur Inani said...

sedapnya keropok . biase belah k.terengganu banyak macam ni ^_^