Pagar dah Roboh~



abam hadif dah darjah 1 taon nih... skejab jer dah 7 toan... siyes... cepat betui masa berlalu. untuk darjah 1 ni aku tak risau sangat. sebabnya hadif prasekolah n kafa kat situ taon lepas. so dah biasa selok-belok kat situ. harapnya ok-ok la. huhuuh...

eceli gigi kekal abam hadif dah tumbuh 3 batang belah bawah. nak masok 7 taon ni gigi dia belah atas dah start roboh satu-satu... eceli gigi dia ada 3 batang yang nak tanggal. seram mak tengok bila hadif dok main goyang² gigi dia. 


last week satu gigi tanggal belah atas. gigi bawah tengah tu gigi kekal



satu lagi roboh hari rabu lepas. HAHA. dah tak hensem... gigi tu sebenarnya tunggu masa je nak tanggal. hari selasa tu kami pegi alamanda, gusi dah start berdarah. panik skejab hadif tgk darah tu. esok tu gigi dah tanggal. legaaa... 



abam hadif malu nak senyum. kihkih. masa daftar darjah 1 minggu lepas, gigi atas hadif dah tanggal satu. kawan² ejek gigi rongak katanya. terus sentap! huhuuh... sabaq sat na abam. nanti gigi dah tumbuh, mesti kacak bergaya anak ibu. komfem ramai secret admirer kat skolah. hahaha.



2 comments:

eima said...

fahim dah tumbuh dah 2-2 ....yg atas tu .. hehhe

hadif kan jambu ..metsi ramai punya peminat

Nad MamaZN said...

cute sgt dia sengih xde gigi tu hehe