SNEAKER SKATES / ROLLER SHOES


IKLAN

Mak tak puas lagi ukur mall. Banyak lagi kedai nak terjah ni tapi anak pulak malas jalan. Macam² alasan bagi.... sakit kaki la. Penat la.. dahaga laa... yang si apak pulak dah tarik muka masam. terus ajak balik umah... adoooyaiiii.... potong betui! 

So, ini die penyelesaiannya.... Sneaker Skates untuk anak² korang! Mak ayah patut beli hokey kasut ni... lepas ni takde la anak² merungut lagi... boleh la korang tawaf 7 kali mall tu. ahakss.. 

SNEAKER SKATES RM80
Whatsapp 016-2035942


SIZE :
28 - 19.5cm

30 - 20.2cm

32 - 21.2cm

34 - 22.3cm
36 - 23.5cm














4 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi...
Wah!macam² skrg nie kan...

eima said...

kasut ni dulu dah ade ...sbb aku kecik2 pun penah ade kasut cam ni .... hehehe

tak sangka skrg ni dah ade balik ... cam besh plak .... tanya fahim die nak tak ???

♥mama gojes♥ said...

dah lama usha kasut ni./..nti nak beli utk 3 beradik

SUPERMAK said...

Salam ade lg x jual?