OOTD Raya Haji



Soooo in love dengan baju Minaz nih, tapi sayang sangat² fragile... adesss. tak boleh nak melasak sangat. baju mahai, kualiti kain out. harap pihak minaz boleh baiki okey. sayang sangat sebab design Minaz meletop-top-top yuolls... ni upcoming ni design lagi lawaaaa.... kena simpan duit siap². hew hew hew :p

p/s : tengok gambaq sekali lalu ja okey. jangan telek lama². ahaks.. mak tau mak dah geeemoookkkk!!!





7 comments:

mama tisya said...

cantik..kain jenis satin ke?

Nieyl said...

Salam pagi...
Cantik design baju tuh....

Nad MamaZN said...

cantekkkkk!
tp saiz kite mesti xde.. slalu camtu
sedihhh angat titewww
almaklum bertambah gems skrg ni
nak2 pas berpantang main tibai je mkn mcm2
takde la nak kurus2 bagai dgn nyusukan baby lg huhu..

Lea Ismail said...

macam retis..hehehe.cantiklah baju tu

eima said...

lawa ..... tp kalau org jenis nk melaya pagi raya tak buat pepe tak pe la ...cama ku ni melasak ngan anak je rabak bj tu ...hahahaha

Nafira usof said...

Cantek.. nampak gojes sangat.

Jue said...

cantik sangat...