Saloon Muslimah area Putrajaya/Dengkil



Nak rekemen satu saloon ni kat korang yang duduk di Putrajaya dan Dengkil... aku ni dedulu punya laaaa susah nak cari saloon muslimah.... banyak kedai unisex jer.. cam segan² jer nak masok. dulu suka pegi saloon kat Sungai Merab sana... tapi bila pegi asik tutup jer, terus malasss dah nak pegi..

pastu sekali tu pegi saloon dalam Alamanda... untuk muslimah dia sediakan satu bilik... tapi upah potong rambut saja dah RM40! aduuhaiii... so, lepas tu carik area Dengkil pulak, kan sebelah jer ngan Putrajaya kan?

selalu aku pegi satu saloon ni kat Dengkil area KFC tu... owner dia sabahan rasanya... tapi unisex laa.. nasib baik tiap kali aku pegi tu memang takde customer.... then last week masa nak pi saloon sabahan ni, ternampak pulak satu saloon muslimah ni... rasa nak lompat bintang jer.. jumpa jugak akhirnya saloon muslimah. saloon ni kat area situ jugak, sebelah cool blog. 


D'Anggun Saloon namanya...



sila naik tingkat atas yer... kebetulan saloon ni tengah buat promo - RM10/servis. so, aku terus mintak dia potong & cuci skali... baru RM20. jimat duit mak... promo dia sampai ujung Ramadhan katanya... sape nak buat rambut raya boleh la singgah yer... saloon ni jugak ada buat facial & spa.

Sape yang berdekatan boleh la singgah yer! landmark die, belakang KFC tu.. depan speedmart.. kepala mak ni pon dah gatai² dah. ingat nanti nak buat treatment rambut pulak.. :p


2 comments:

arysha_fayyadh said...

Assalam,
waaaaaaaaaaaa
murah laaaa
penang xdapek la rege soper tu
kalo pi ane punya kedai laen citer he3

eima said...

ooo aku tau ... haa boleh la pi mmg cadang nk fesyen kan rambut anak dara tu