MinazHijab X Adiela Ridzuan Instant Shawl



Habis laaa.... skang dah menggila dengan Minaz pulak. haitu beli 2 lai baju raya Minaz. tapi selai dah jual balik. ketat pulak. Minaz ni cutting dia kecik², so kena up satu saiz. huhuhu... ni gila instant shawl die pulak... mak beli 3 lai terus. huhuhu...

masa promo dulu RM45. harga asal RM55


ada dua cara pakai... satu cam gambar atas tu.. yang kedua, cam aku pakai ni. ala² messy style. suka pakai gini. kalau pakai cam 1st tu, mukaku nampak boooolat :p


beli kaler pink, pepel n magenta... magenta tak sempat pakai lagi. huhuhu...

kesimpulan kat sini... aku kena tutup instagram cepat². gilo betui penangan dia... dah rembat 2 lai tudung sugarscarft pulak. pastu tak reti nak pakai. cam tak sesuai je muka. adesssss. tamak haloba sangat khen???


1 comment:

eima said...

Ko ni mmg gile membeli kan....hehe

Aku tgkig tu tak perasaan haha....aku rs mmg aku ni pelik...haha