Tukar Langsir Baru jewww~



huuwaaa.. huuuwaaa... saja gatai tangan pi tukaq langsir... lama gila kot dok pakai template n gambaq header tu.... berkurun sudeh! hessa dah 2 taon lebih pon aku tak tukaq² header lagi... kesian pulak! so, ni la masanya kita tukarrrr!

buat masa ni pakai la mana yang ada dulu.. aku suka tengok belog yang dia letak gambaq besaq². tu pasai aku pon nak jugak! amacam? besaq dak gambaq ni? muahahaha.. nanti la klu ada rezeki lebih mak upah la designer godek² blog mak ni! makan RM50 hinggit ke atas jugak kan klu upah orang ni!

2 comments:

eima said...

ko tukar tang mana ...pesal aku tgk sama je ....

wei bila nk cerita perth ni ... berkurun dah aku tunggu ni

lieyalatif said...

lieya plak bab2 godek blog ni mmg haram tak tau hahahaah upah org ajek....tu sampai skrang tak ubah2 ....hahaahaha