Tudung Chiffon Nurin


Bismillahirrahmanirrahim...

Baru nak mula belajar buat bisnes... bulan puasa ari tu dah jual tudung ni kat opis, Alhamdulillah.. sold out semuanya...


Tudung dari material jenis chiffon.. tudung trend sekarang ala Rozita Che Wan! awning nya thai silk.. memang kemas dan gojes gitu kalau pakai.. boleh tengok model tak bertauliah tu bergaya yer... tudung ni Standard size.. takde saiz S,M,L ye.. nak tengok labuh panjang semua rujuk gambo model jugak... huhuhu...

banyak pilihan warna.. cakap je nak kaler ape, saya cuba dapatkan! only for serious buyer! even saya amik tudung ni dekat MAKCIK HUBBY, tapi bisnes tetap bisnes hokey! Bayar tetap kena bayar jugak! huhuhu... oh, sesape nak carik kedai makcik saya tu, boleh jer.. kat Jalan TAR. ni bisnes kad die..




Harga : RM65  (tidak termasuk kos penghantaran)

Free delivery - Putrajaya, Nilai, Salak Tinggi

harga saya adalah istimewa okey! kat kedai pon tak dapat harga ni!

Code : IB 01  - Ungu
Code : IB 02  - Awning kaler peach, body kaler merah
Code : IB 03  - Biru Turqoise
Code : IB 04  - Pink Lembut
Code : IB 05  - Shocking Pink
Code : IB 06  - Coklat
Code : IB 07  - Kuning Lembut
Code : IB 08  - Oren

Banyak lagi warna yang ada, tapi saya update yang ini dulu la.. 

Sebarang pertanyaan dan tempahan, sila emel saya di miss_kebab0520@yahoo.com

18 comments:

anin said...

cantik tapi nak yg labuh lg

ummi sofiyyah said...

ummi pun kalau ada yg lagi labuh nak try jgk...biasa pakai sz L@XL

eima said...

wahh cantek la..aku suka ...
weh klu chiffon corak ade tak ??
aku suka corak²....

weh up pic warne itam...nk tgk...

♥cikmOt♥ said...

aku konpem nak satu...kaler lum dipikirkan lagi...hehehe

eB ezrin said...

canteknyer... eb suker tp apakan dayo eb sllau bli tdg yg mrh2 jer... hu3

Umie said...

kay..umie nak tanya ni pasal bisnes....

Unknown said...

aduhai cantik2... nak warna apa ek.. confius pulak nak pilih color... semua cantik.. mcm nak semua dlm poket lak takde nanti.. hehehhehe

~aSHa~ said...

cantik model tu...kalo pakai leh jadi cantik mcm tu tak?

Unknown said...

memang gojess....tapikan better awak gantung tudung tu then snap2 gambar..at least dapat gambaran sebenar...sebab ayu tgk yg kuning tu macam warna lembut kat atas warna terang kat bawah erkk??? yg lain semua warna lembut lapisan bawah kan..

p/s: tertarik gak ni..

firahadifa said...

syantik nyer... cam tudung fareeda .

SyaNa said...

syabas!!!
:-)

Iela Fazielah said...

cantiknyer... minat gak tp kalau labuh lg lg bagus.. ila pun biasa pakai saiz L

hajarus said...

cantik2 la tudungnyer... tp kaler plak xde... lau ade lg tudung terbaru update yer...

ZaridaIshak said...

cantiknye.... labuh skit ada tak? rasa macam berkenan tapi tengok harga ... huhuuu...

Ogy said...

k..kalo ade gabungan hitam kelabu @ pink pepel...mesti ai nak...hik3

..nOj.. said...

lawo tudung ni. opismate aku ade pakai.

aSmiDar said...

cantikk..kalau ade saiz Xl kompom nk..huhu

DYLA said...

tudung ni memang cantik kan. kay, u jual harga reasonable. ada yg jual RM80. kalau tak sbb dah bli 3 lai, mesti saya beli kat kay. nanti kalau ada tudung best2 lagi update ye