Merambang di Nilai Square

.
.
Petang semalam temankan adik aku pegi Nilai. Die nak beli dress kat satu butik nih. Lepas beli dress tu singgah nilai Square jab cuci mata. Malas nak pegi Nilai 3. Panas membahang! Lagi pon bagi aku baju bajan kt Nilai 3 kebanyakannya old skool. Baju taon bila punya ntah. Kat Nilai Square ni latest fashion la sikit tapi mahai gilaaaa compare harga ngan Jalan Tar. Kena pandai tawar.

Kat Nilai Square banyak baju yang sedondon satu family. Sebut ja nak kaler apa.. Lawa2 lak tu.. Sape yang xde baju raya sefamily lg leh la terjah sini. Kain sekayu gitew.


Kalau tak kuat iman mau aku rembat selai baju kt sini. Lawaaaaaa gilerrr. Harga die je tak bape nak lawa. Huhuhu...

Sebelum balik tu singgah jab Acacia Park. Pegi tgk umah aku yang sewakan kt student usim tu. Depa tgh cuti 3 bulan. Aku nak pg check post box kot2 ada surat penting.. pastu terus gerak balik...


Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Aleyn said...

Saya tak sempat merambangkan mata lagi...huhu

Chekgu Azrine said...

hari tu gi nilai 3 mmg membahang sungguh..huhu...

ratna said...

Ooooo ada nilai square yer..dulu just sampai ke nilai 3 jer.