Bila malas masak, beli makanan kat kedai pon sodappp!



Sabtu Yeay!

korang pegi mane ari ni??

saya nak ke Ampang Putri, abang saya warded again! T___T





ni taktau la gambo bile punya, dah memang ade lam draft.. so, elok lah segera up tomyam nih. huhuhu

  tomyam ni beli siap kat kedai.. balik umah, tuang je dalam mangkuk...


 
 udang goreng serbuk kari...

ini je la yang sempat masak... kata pon malas kan! mana yang sempat, kite campak je la dalam kuali... huhuhu..


p/s : takyah masak ari ni.. makan luar yeay!


4 comments:

Bionic women said...

kita arini hubby ada kelas..huhuhu.
terpaksa ler masak utk kami berdua kat rumah ni..huhu. xleh gi jengjalan

Sitisifir10 said...

Seronok ek sekali sekala dapat lepaskan periuk kuali... tp yg x bestnya adalah duit pun melayang2lah especially utk kami yg beranak ramai ni kan

Qaseh said...

xsempat masak tp sempat gak buatudang grg...mcm sodapppp je...

Annie Han Yeon Rin said...

Tomyam?? adohai.. sedapnya...

Akak tingin nak masak tomyam tapi kat Rome ni mana ada daun limau.. so hasrat terbantut....