Scoops Susu Wyeth

..

kali ke dua hantar scoops susu kat Wyeth. taon lepas aku redeem baucer Anakku RM100. dis time pon sama jugak kot! sonok soping guna baucer nih.. tak terasa duit keluar.. huhuhu....


oh, yang terbaru Wyeth dah tak terima scoops dah.. tu yang aku kalut hantar scoops tu jugak! ujung bulan ni depa tak mau dah. skang ni just hantar label kotak or penutup tin sajok.. huhuhu...

eh, nak tanya la.. korang ade tips tak camne nak ajar anak minum susu dengan cawan??? aku penah bagi hadif minum susu ngan cawan, tapi sekali dua je la die nak.. pastu tak nak dah. feel tak same kot dengan nyonyot puting tu. huhhu...


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

JaSSNaNi said...

untungnya.. mmg tak sia2 simpan banyak2 tu... kan.. :) ye la.. sape nak dapat free kena la bekerja keras skit.. kan.. :)

Izwa Kamaruddin said...

wahh bnyk tuh..

SyaNa said...

aku pn gigih anta scoop b4 hujung bln ni

eima said...

bila kat skolah nanti die pandai la ... tahun depan nk pi taska dah kan...tp aku lebih suka fahim minum dlm botol dr cawan sbb klu dlm cawan sehari 2 kali je die minum ....aku suka die minum 3-4 kali sehari .... klu boleh nk die suka susu sampai bsar tak pe la klu minum dlm botoi pun...

|| NaFiRaa || said...

eh~ sama cam My Anis.. kalo bancuh pakai cawan dia minum sikit jek.. tapi kalo pakai botoi.. penuh botol pon dia boleh minum sampai habes.. fenen jugak pikirkan cara nak suh dia minum pakai cawan.. hehehe

::NureeN:: said...

eh awat nureen x tau pon pasal ni, berlambak scoop susu tue kat umah, elly & emir mmg minum susu ni...
elly, nureen pujuk2 dia tp sgt2 jarang nk minum guna cwn