Tak Sabar dah nak beli baju RAYA HAJI!


 .
tak menahan betui mak hadif nih!





dalam bulan Julai kot aku dok bising² sebab konpius nak redeem ape dengan scoops susu anak aku tu kan? so, ari ni dah selamat sampai kat tangan dah pon benda yang aku tukar ganti tuh!

aku pilih baucer RM100 dari Anakku


aku bajet dapat sebelum raya, boleh lah soping baju hadif.. tapi nan ado - kerenah birokrasi la kot melambatkan proses baucer aku ni... tsk..tsk...

tapi tak kisah lah! dah dapat pong baucer ni! tak sabar nak sopinggg baju raya Hadif.. hahahaha...

terima kasih Wyeth!
terima kasih Anakku!


11 comments:

Qhaifa Nur said...

amboi tak sabar...
oh..dpt gift voucher, cepat gi sayang kalau tak di beli..

SiTi said...

syokk nya dpt sopping

MRS. K said...

Qhaifa Nur ~ ada masa 6 bulan nak redeem ni.. hehe

hyazz said...

raya aji lagi 2 bulan...mesti ade dikaun lagi...tggu la...hehehe

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. sonok sonok sonok!!!! lumayan jugak RM100 tu!

mamalieyna said...

banyak tu...raya haji tahun ni cam best sket, sbb jatuh bersmbg sabtu ahad kan..^_^

eima said...

besh nye ... scoop anmum ade lagi... sustagen pun tak penah redeem.... kumpul lagi la.....

♥cikmOt♥ said...

ehem ehem...leh dapat baby gift la dari anakku gini...lalala... :p

MRS. K said...

eima ~ Redeem la wei.. sayang tau

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ ehem.ehem. akan difikirkan lol!

~aSHa~ said...

behnye.....rm100 tu....