tak salah sekali-sekala puji suami sendiri


suami saya sangat rajin!! itu pun lepas kena bebel beberapa kali! tengok la rumput lalang depan rumah kami ni... rasanya sejak pindah 5 bulan lepas, baru sekali dipotong itu pun upah orang potong rumput ni... seciput ni pon mintak upah RM5... pakai mesin plak tu! huh!!!

rumput dan lalang yang semakin menggunung dan menjalar sampai masuk longkang dah..



gigih la lakiku cabut rumput! pakai tangan wei... gigih tak gigih cabut tengah hujan rintik ni... tu yang bertopi tu.. kagum sekejab!!! time mood rajin!



habis binasa sarung tangan ni dikerjakan.... berguna sarung tangan ni...



tak berapa kemas la cabut ngan tangan ni... ada rumput yang tak tercabut.... huhuhuhu... tak boleh jadi ni.. kepala mula la panjang intai jiran-jiran mana yang ada cangkul.... huhuhu...



cangkul milik jiran hujung sana.... terima kasih jiran!! lain kali kami nak pinjam lagi....



misi belom selesai.... will update later....




5 comments:

Ena said...

heheh..

memg dorg pun suke kalo kiter puji kan!.. tu tanda penghargaan juge kan!..

eima said...

pas puji buat air sejuk² ... fresh oren ke...
mesti next time die rajin lagi ....

[-suziey-] said...

hahahaa klako la..xpela..sape lg nk puji kan..ekek:p tnaam je rumpur kapet tu mrs K..abis cito..cantik dan xkan panjang:D

~UNai~ said...

beli satu cangkul tue, baru khairi nie rajin.. hahaha... and xda alasan jiran xda xleh pinjam cgkul.. xleh buat.. :-)

Siti said...

eh..sikit jer rumputnye..kat rumah siti byk gak kwsn yg ada rumput..

ya betul..suami ni mmg suka gak kalau kita puji2 ni...