Harimau Malaya... Auummmmm....



ari tu masa jalan-jalan Nilai 3, ternampak satu kedai jual baju ni... apa lagi! terus ayah hadif singgah kedai tu.. die jual RM13 sepasang.. mintak kurang RM10 die tak kasi.. cehh sungguh... tapi sebab nak sangat baju tu, beli jugak lah!

terlebih sengih hadif dapat baju baru...


terus die mintak nak pakai la-la tu jugak! haii laaa... ye la, budak besar cam hadif ni dah pandai eksaited bila dapat barang baru!! anak suka, ibu bahagia!! hikhik....



8 comments:

ct N honey said...

cantik gigi hadif,tak rosak lagi...

Intan said...

Hee hee, cute lah hadif nie nak terus pakai baju tu ye...sama peel ngan arissa tau je beli baju baru tak nyempat2 nak pakai :D

BIONIC WOMEN said...

Auummm..aummm...aaaummmmmm..
laki i pun selalu duk kata, comel2 ler jersey budak nih, kalau ada anak lelaki bestnyer..huhuhu..
kena semakin giat proses nih

Farra Dhelina said...

aummmmmmm

Farra Dhelina said...

aummmm

munna said...

alahai comelnya Hadif... sesuai dgn warna tu dgn dia...

ummiaqeef said...

murah la kan..ade jual kat d8 haritu rm20..len kali bole kirim kat kau je la,hehe..

deelira@deeliraz said...

cute hadif..
kay..buang2 ler plastik yang membaluti kereta mu itew.. hehe..
cube tgk gambo pertama hadif.. pandang atas sket.. hehe.. aku nye dah lama buang taw!!>. :P