Ibu Hadif's Giveaway


~ Sticky Mode till 25 Mac 2010
~


Alhamdulillah, ni kali ke-3 saya buat giveaway... thank u all sudi join semua giveaway saya... this time sempena besday suamiku, Mr. K yang ke 28 pada 20 Mac 2010! dan juga besday pertama blog kesayangan ku ini! sudi-sudi kan lah u all join yer....


syarat² mudah jer :

1. anda mesti lah folower saya (blogger sahaja)
(sape yang belom folo, sile buat demikian sblm 25 mac yer)

2. anda hanya perlu taip 'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!' di ruang komen di bawah. (copy paste je la)

3. done... itu jer! takyah link bagai...


Pemberitahuan :

~ satu pemenang sahaja akan dipilih! jam pon satu jer! tapi, kalau ramai join, hadiah mungkin akan ditambah... seperti biasa, sponsor by vincci! hohoho....

~ Tarikh tutup 25 Mac 2010 jam 12 pm

~ pemenang akan dipilih secara cabutan bertuah dan dicabut oleh si kecik hadif or Mr. K.

Terima Kasih.


121 comments:

zai kulim said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Ummu Sofea said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

*ckp senang bagi org yg pemalas nk join giveaway yg pelbagai ragamnya cam saya ni.. :P

Riena @ MamaAneesa said...

nak try la mana tau ada rezeki...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

@e_da said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

nak join.. hehehe

HenRy LeE ® said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

ayuselalu said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

inahasan said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

mama zharfan said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

Giveaway yg mmg mudah lagi simple...I like to join hehehe

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Tu je ke..tk yah letak kat sidebar pic jam tu ke? hehehe

taufidris said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

MRS. K said...

adlin ~ no need la dear.. i mmg buat simple rules kali ni.. hehe

syakila said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

ogy said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

juniza said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

inasepi said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Ena said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

ratna said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

ini la giveaway paling senang nak joint..

bukhairiah said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

segalanyer kuterima... said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

izan cute said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

sarah said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Usharapa!!! said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

aqis090209 said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

bestnye giveaway nie.. senangkan...

Aini said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

|| NaFiRaa || said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

sangat suka!!! giveaway yang senang lagi mudah!!!

mRs.aJaQue said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

mengidam boleh???hihi....

♥ EeiNz ♥ said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Echa @ Syaz1601 said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

.rENEx. said...

"saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu! "

=]

"myheart"-abieyazaly- said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

http://myheart-png.blogspot.com

insyallah ada rezeki leh pakai jam tu heheehee..amin.

Min Aina Ila Aina said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Saya cuma join giveaway yang senang-senang begini...moga tuan rumah murah rezeki.

nEa FleriDa said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

thanks:)

hatiberbunga said...

K..!!!

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

* psstt..!! ada markah lebih x utk bakal jiran? ekekek...

Aimy said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

WISH ME LUCK YE..

mekda said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

daaaa...

RoSe said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

p/s: nak join gak..hehhe

arissa.soleha said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

anin said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

Fallen Angel said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

SoFiaH said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

Nana said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

~UNai~ said...

hahaha..kelakorrr!!

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

pssttt: nasib baik takde syarat2 yg macam2 songeh..bagi orang baru dgn dunia blogging nie, benda2 gitu agak creepy nak buat!hohoh!! Tahniah k.jah! kreatif bebenorr!! caiyokk!!

Nida said...

Salam...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

p/s: thanks kerana beri peluang kepada kami... syarat yg cukup mudah dan tidak memeritkan :)

Ika Razak said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

:) thanks..

fantaghirolynn said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

::Mamalyna:: said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

k, ejan bebetul ikut arahan...copy paste jer...hehehehe

IbuHanna said...

bismillahhirrahmannirrahimmmm...

"saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

moga2 ada luck dr tgn kenit Hadif ittew..

~aSHa~ said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

tak leh ubah ayat ke?
sy mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu menggantikan jam titus sy...bleh ke yg ni...ehehhehe...

//rasa mcm dah jadi polower mrs.K lama dah...ermmm

ibu_arifa said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Happy birthday Mr.K !!!

Em's Family said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

wow bestnyer dapat contest macam ni..

thanks!!

NanaBee ♥ said...

salam. mau gedik-gedik join juge. hihi =b

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

ok2, dah. sy dh follow ye :)
nama; nana,

ShA-RiFa said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

zarith said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

harap berjaya :), insyaAllah

zarith said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'
hrp berjaya :) InsyaAllah

zarith said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'
mana tau ade rezeki, InsyaAllah

Intan said...

Nak jugakkkk....

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Fuh fuh...fuh fuh...he he :D

ardinihumaira said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'


hehe,.. comelnyeee jam tangan... nak nak nak! hepi besday to mr. K! moga bertambah rezeki, dipanjangkan umur.. dan bahagia dunia akhirat :)

Jasfyra said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

@juera said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

p/s: banyak kali da ak join giveaway..satu pn x pnh dpt..hrp2 ak dpt pkai jam tu..canteekk!!^_^

Dieha said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'
(MOga ada rezeki utk baby girl dlm perut ni,InsyaAllah)

Deelira @ Deeliraz said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

harap2 nama ku naek kali ni hehe

ummie_mirahaziq said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'


* senang tul contest nie

LiErOSe~QiEmi said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

I follow... mane tau sangkut!! ;p
Weh! Igtkan aku dah follow ko selama ni.. rupenye blomm.. ahaks!! Padahal selalu jerk bace blog ko..

nuraarin-life said...

Saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu

salam kenal dari aarin

Khaira Collection said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

hi, salam ziarah... jom folo saye juge, tq

mrs_zura said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

cuba jela mana tau..xpenah ada brg vincci selama nie... salam kenal..

yangbaik said...

salam,

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

cantik la jam tu... ada peluang ke? selamat berjaya

Dee said...

mrs k

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu..

dh lama rupanya dee follow blog ni..hehehe..

yangbaik said...

salam...

saja nak susahkan diri...
link saya kat sini:
http://yangbaik-biz.blogspot.com/2010/03/penyertaan-ibu-hadifs-giveaway.html

Kniedaz said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

nak jugak ^_^

ZiE FAUZi said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

SharHanah® said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

wahhhh! sungguh mudah. TQ ibu hadif!

awjan said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

mau mau mau mau mau mau mau!!!!

Rozy said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

mama tisya said...

nk join gk

"saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!"

.:cEmmAh:. said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

hehe..salam kenal2..

nia said...

salam,

SAYA MAU JAM TANGAN YANG CANTIK LAGI ANGGUN ITU.

atie @ ejay said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Nur Izzaty said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'


super simple syarat penyertaan ni. i loike!! thumbs up!! (:

Hoodie Cam said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

pennylane_annex@hotmail.com

X

Froggie Blue said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

R E D said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'


Count me in!

noreenzailan@yahoo.com

ummuabdullahsyaakir said...

Salam perkenalan dari saya.Jemput datang blog yea^_^

ummuabdullahsyaakir said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

[-suziey-] said...

waaaa nice watch..kebetulan same moth ye annybeseri n besday mr hubby:p

yantz-yeem said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

http://narizan.blogspot.com

mrs_zura said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'
salam kenal dari saya..

Monalea said...

aik...sama birtday ngan lea.cuma lea tua setahun..huhuhuhu..nak join gak.

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Asya said...

Salam ibu Hadif...
Nak jam tu!!!

maszlanz said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

ade rezeki baby baru alhamdullilah...

gina marna said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

:)

nba-Nur said...

Salam perkenalan buat Mrs. K

Saje suka2 joi giveaway ni..

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Mudah2an ada rezeki Nur..

Admin said...

maya sini...nk join juga

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

http://coretanmayaku.blogspot.com/

aina adnan said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

dibiuscinta said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

I Am Me said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'



nak gantikan jam sedia ada yang da x cun

elyn said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

z i e s y a said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

yaya+frdz+auf said...

kalau ada rezeki...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

hehe...

zue @ annaleeya said...

salam ibu hadif... salam kenal yer...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu...

YanaNuar said...

Hai salam kenal ibu Hadif...Nak join gak hehe...

" Saya Mau Jam Tangan Yang Cantik Lagi Anggun Itu..."

++ BabyLuv ++ said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

thx sbb anjur giveaway yg x cerewet..hik3

rosilah said...

" Saya Mau Jam Tangan Yang Cantik Lagi Anggun Itu..."

MamaDamia a.k.a Haiza said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

eima said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

saje je try nasib sbb aku tak penah menang lagi cabutan bertuah .. haha

qaseh said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Ibu Ayra said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

Nurul + Nordin said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

sue said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

fieza said...

mama syakil pun nak try gak

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

sofiyyah said...

saya join jgk laa sbb terkejut ngan syarat2 yg paling simple...hehe

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

umie said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

kay...umie nak join gak la..hahha..simple bebeno la..hahha

ctnurkhijah said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

dah siap!..harap2 bertuah la yer..

nasazfrog... said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

mudah banget seh...

nornazliana said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

kita join jgk heheheh

Jieda said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!

senangnya....

dla said...

nk join... ;)
terfolo 2x plak...hehehe...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

izzati ismail said...

1st time join

''saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!''

tary said...

'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!'

pleaseeeeeeeeee :)

irahehe said...
This comment has been removed by a blog administrator.