Ombak Rindu : Filem yang ditunggu²

.
.
ohh! esok akan mula tayangan filem Ombak Rindu !!! hooyehh...
jom kite serbu. jangan lupe bawak tisu, kot nanti soksek² dalam panggung.
harap filem ni bestlah macam novel die... pelakon dah gempaq dah kan?
tapi filem ni tak boleh tgk ngan laki aku la kot, kena pi ngan kengkawan. 
dia mana minat filem² camni... so, hari Jumaat lunch hour la kite tengok!

mak die paksa tangkap gambo kat sini!


 Happy Feet 2 dah tengok minggu lepas!


petang semalam lepas balik keje singgah Alamanda kejab nak beli tiket wayang... dah jadi gian pulak tiap² minggu nak tengok tv besar.. ngehngeh.. so, malam ni kite berGSC lagi yek. harus la tengok hari Rabu coz tiket murah... miahahahah...

kali ni kite tengok Scha Alyahya lah - Aku Bukan Tomboy.. baca review kengkawan semua cakap best dan kelakar tahap maksima.. so, harus nonton nih!


pas beli tiket wayang, makan kat food court sajok. itu pon makan bubur ayam je.. hahaha.. 



*eh, semalam nampak Kak Jemah Viruspadu kat GSC. tapi segan nak tegur die.. lawaaa lah die.. putih gebu jer....

.

11 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

ala.....
bestnye la kalu umah dkt dgn wayang
tiap2 miggu bleh gi redah tgk tv besar, hehe

SiTi said...

best x cite ni...?

Sidratul Muntaha said...

cerita yang confirm laris sbb ade aaron aziz.
ehehe

ratna said...

Citer ombak rindu tu...sapa yg pakai tudung tu?

ratna said...

Sapa yg pakai tudung tu?

munna said...

munna tunggu kat astro first je lah gayanya....

mMoOnN aAlLeEaA said...

kena tengok ombak rindu ni k.jgn mcm filem budak setan dah...

MRS. K said...

ratna ~ maya karin la yang...

ytekecik said...

crte ombak rindu kat wayang kureng best...tp kat novel best sgt...

Cute MuM said...

selamat menonton yer..

mama tisya said...

sure rmi org tgk ombak rindu cz ada aaron...nanti bw hadif tgk puss in boots plak