Kalaulah aku banyak duit.......

.
..
.......... dah lama aku beli mydeal nih...
.

 teringin nak Europe Tour wehhh..... ada jugak yang beli deal nih.. kayo...kayo.... AirAsia buat promo pon 2-3 kali gak pikir nak beli ke tidak.. itu pon bercuti dalam negara.. huhuhu... bestnye kalau aku kaya....


#berangan itu percuma....

.

8 comments:

munna said...

syoknya lah yek...kalau kita kaya

hyazz said...

weii..verangan lebih lebih nampak

mikamusz said...

sapalah 2 orang yang dah beli tu yek..

maszmadi said...

best kan berangan.....

SiTi said...

wahhh...memang sgt seronok kalau RM sentiasa je penuh kt kita...semua angan2 tu leh jd kenyataan kan....

etiey.com said...

amin amin.. amin satu hari nanti kita pn kaya gak mcm mereka jugak.. amin amin

eB ezrin said...

kalo eB kayer la, musti dok bercuri sakan. ekkekekekeee

eima said...

aku klu ade rm10k tu nk gi haji .....