Main Masak-Masak!

 .
.
Selamat berSabtu kowanggg!!!


dah lama aku tak tayang lauk-pauk dari dapur segan² berasap aku tu kan? ngeeee~ ater seminggu sekali nak masak pon susah! huhuhu... tapi bila aku masak, sempat ler aku snap gambo sekeping dua.. so bila kumpul² gamba, jadi la banyak macam masak tiap² hari pulak! hahahaha... so, layan je la gambo ni yek kot dapat inspirasi untuk korang nak masak haini ke, esok ke.. hehehe...


 udang masak lemak cili api tapi tak berapa pedas~ hehehe...


 sambal ikan kembung


 sayur kacang + kobis


 bayam masak air


 daging goreng kunyit


 ikan goreng berlada


 sambal ikan bilis kentang


 all time feberet ~ kodok itam


 muka tak berapa ikhlas mak die suh posing.. hehehe.. feberet hadif jugak nih!


megi kari.. slurppp...


megi goreng pon sodapppp!


aku pulak dalam dilema nak masak ape haini... stok dapor komfem² dah kering... huhuhu

.

2 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

amboi,bleh buat buku365 resipi tu,hehe

igtkan pebenda kodok tu..
rupenye cekodok, hehe..

hepi wiken kay n famili!

pena rozie said...

lapar la pulak...