Peach

.
.
sejak decided nak pakai baju raya tema kaler peach ni kan, asal nampak kaler ni terus berkenan... ^___^



semalam pegi Alamanda.. saje nak cuci mata padahal hari keje pon lepak Alamanda jugak! tak penah jemu kot *padahal malas nak drive jejauh bulan pose ni.. huhuhu...

masuk butik Nichii, terbekenan pulak dengan selipar nih :b

kaler peach gitew.... loike 1000x


sebenonye nak cari kasut raya... tapi kasut raya harus la tumit tinggi.. ngeee~ so selipar ni kite buat belasahan sajok!


bunga-bunga-cinta....




Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

SWEETT ~

eima said...

semua peach ... henbeg kena peach gak ni

@e_da said...

cun ceria je warna...

ratna said...

Oooo nichii dah ada kasut ekk...

bunga_rose said...

peach pulak, igt pink lagi hihihihi

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

cantik kasut tu, shopping sakan...

Chekgu Azrine said...

dah lama tak masuk nichii..huhu..sejak preggy takde mood nak sopink bagai..

|| NaFiRaa || said...

sedondon dari atas sampai ke bawah lah nie~:P

ieyda said...

tema peach,,,smua brg nk sama....
comel selipar tu...cam muda belia lak...

Bionic women said...

tomeiiii lerrr..
kita pun xdok kasut raya lagi nih