Sehelai tudung Fareeda boleh beli 3 pasang Kain kat Gulati's



ngeeeeee~~~~~


last week pegi Gulati's kat Bangi. since bukak masa bulan puasa kot tak penah terjah lagi...saje la nak try usha kain... tapi biasa la klu dah pegi dengan BFFs kan? harus la terbeli jugak... adesss..... dah tu takkan nak tengok je kengkawan soping kain? :b

aku beli 3 pasang kain jer... n klu weolls soping kain mesti nak beli corak yang sama. nak sedondon gitew... tapi kaler lain lah. corak je sama.... hehe... klu untuk baju pegi ops biasanya ku beli kain pasang harga rm50 ke bawah jer... huhuhu... baju raya je mahai skit... :-$



Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

JaSSNaNi said...

lawa kain... syok buat baju banyak2 ni.. senang nak buat salinan baju keje.. :) kan

etiey.com said...

Tahu tak pe.. Hp beli juga fareeda kan...