Qie Razali ganti Iqram Dinzly dalam JJCM musim baru



mungkin ada yg dah tau, dan ada yg tak tau. tapi aku dah tau. hehehe. haitu tgk instagram wynn yasser si tokey henbeg coach nampak die upload gambo JJCM hosted by Qie terjah kedai makan hubby die - the Grato. teringin nak pegi makan situ tp entah bile huhuhu.


dan pagi tadi aku telah menerjah Warung Bunian yg menjadi bualan ramai tu. dan aku nampak plak ni tergantung dan ini maknanya JJCM telah terjah warung ni sblm aku. wahahha.. siap tandatangan qie lagi tu beserta tarikh 13.3.13. baru bape hari lepas depa terjah nampaknya. huhuhu...

dan pasal Iqram tu, awat depa nak tukaq? iqram tu best aper... tgk die makan mmg nampak sedap betui smpai bepeluh2. kita yg tgk ni pon terliur.. kalau nak tukaq pun atlis sambung la utk semusim lagi lol. cakap mcm aku lak penaja.. hewhew..



8 comments:

mama_umar_maryam said...

samelah,aku pon suke iqram tu..gile2 dan slamber jekan..

Nafira usof said...

ade gak baca pasal jjcm tukar hos tu..:-)

Nad MamaZN said...

Tak suke iqram. Suka qi
Heee :)

eima said...

suka iqram sbb die mkn cam best ... Qie pun aku suka sbb blogger boy ..hihi

♥cikmOt♥ said...

aku suka makan...

Nana said...

kan?ikram pon ok wat ngacara
Ritu baca kat nara ikram majuk sebab kena ganti ngan q lepas dia dapat tarik balik pnonton jjcm
qi pon ok gak

kayyana said...

warung bunian??? seramnye bunyi..hihihi.. Qi dulu pun pernah jd host JJCM kan .. pastu iqram pulak. pastu Qi blek ke?

bunga_rose said...

aku mula-mula kurang dgn Iqram tapi lama-lama bila tengok dia dah selesa dgn JJCM best pulak!! Sebab cara dia makan, sedap wehh!!!! Pulak tu hensem ahahahahahah