Renew Lesen Memandu




lawa hokey lesen memandu yang baru nih.. suka sangatttt!!!

Masa cuti bersalin kat kampung haitu aku sempat pegi JPJ Taiping untuk renew lesen memandu. aku renew 5 taon terus. Januari 2020 esok baru tamat riwayat! puas hati.. hahaha.. nasib orang tak ramai sangat kat JPJ tu. so, tak sampai sejam dah boleh setel semua...

kalau korang takde masa nak renew lesen, boleh jer suh orang lain buatkan. tapi kena bagi gambar background putih yer. nanti orang jpj tu scan sajok. aku haitu snap gambar terus je kat jpj tu. sape penah renew kat pejabat pos? ade ke lesen baru ni kat situ?


posted from Bloggeroid

10 comments:

JaSSNaNi said...

wow.. makin canggih kan.. kita nye reniew bulan 9 nanti.. hehehe.. 5 tahun lama tu.. tak yah ingat2 dah kan.. hahahahaha.. silap2 leh lupa lak..

eima said...

wahhh caya lah ... cam besh je ...
akunye lmbt lagi mampuih .. rasa 2016 kot
boleh ke tukaq ek

zety said...

cunn!! tudung tu pon cun! hehe

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tak sabo nk renew lesen memandu baru gak
tp kite nyer turn bln 4 nnti
hehehe

Rizziela said...

hujung tahun ni baru nak renew..x sabar nak tengok gambar baru :D

Rizziela said...

hujung tahun ni baru nak renew..x sabar nak tengok gambar baru :D

Nieyl said...

nieyl bulan depan baru renew..:)

::NureeN:: said...

betoi2.. nureen pon buat bulan lepas.. ;)

Nana said...

xsaba tunggu lesen mati bln 6 ni bole buat baru

n O e s u h a i m i said...

itu hubby noe renew lesen pun..dpt yg baru..dah tambah canggih...lesen noe mati bulan 7..lambat lg..