Durian Batu Kurau Sebakul RM20 jer?




skang gambo durian sebakul RM20 tengah viral kat fesbuk kan? ketahuilah korang bahawa ni kat kampung aku hokey!!! nangis tak berlagu durian murahhh oiiiii... bila nak balik kampung nih???

mula² cam tak cayer jer murah gilesss kot? pastu sembang adik-badik kat group. adik aku tanya kawan dia kat kampung, katanya skang ni durian belambak².. ada lagi belum luruh.... ada rezeki lah raya nanti kenduri durian... kawan adik cakap skang harga durian sekilo RM1.50.. akan datang mungkin sekilo RM1 sajok... durian terlampau banyak weh!!!

fiuhhhhhhhh~~

jom. jom. sape nak ikut aku balik kampung borong durian! jangan lupa bawak lori skali eh. muahahaha



11 comments:

syawalsimpsons said...

sedapnya durian ni kak...adoii...

nur anis said...

wahhh..heaven ni dapat!!!

Norma NML said...

Bestnya..kalau dekat akk dah serbu dah...

Nieyl said...

wah!bestnyer....
nieyl hantu durian....

Falsya said...

arghhh!..sedapnyeee..

mY ChAPtER said...

aslkum..minggu ni nak ke batu kurau bersama suami boleh bagi tahu batu kurau durian sebakul rm20 ni kampung mana??

mY ChAPtER said...

area batu kurau ni kampung mana yeh??

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

mY ChAPtER ~ kat kampung perak sebelum gunung sempeneh. lagi satu kat kg air itam jelai

eima said...

gile ...gile.... syoknye wehhhhhhh

do8n said...

Baru jek balik dari batu kurau cari durian rm20 sebakul kat kg sempeneh. Ramai orang berduyun2. Dan berduyun2 juga yang balik dengan hampa sebab tak ada pun durian rm20 sebakul. Peniaga tu sendiri yang kata jangan percaya fesbuk dan wasap yang mengeluarkan fakta durian rm20 di situ. Kami pergi tadi ada satu port durian dah habis langsung. Port lagi satu berlambak durian tapi semua dah booked. Kuciwa rasa. Harga sebenarnya macam2 ikut gred. Antara rm2-rm6 sekilo. Hmmm. Tak de rezeki kitorang kat situ. Tapi alhamdulillah singgah rumah sedara dapat rezeki lebih lagi. Dapat durian, limau bali, berlambak2 semua free. Alhamdulillah

Unknown said...

Skg ni ade musim lagi x durian batu kurau seperti yg diperkatakan tu utk tahun ni 2016