:: flip flap murah ::

1 for rm6
2 for rm10
murah kan klu nak compare ngan rege kat sini??
.
masa gi jenjalan kat pasa malam cameron, tejumpa lak flip flap murah ni...
aku rasa memang murah laa..korang rasa???
klu beli 2, leh jatuh harga ke rm5..kat sini aku rasa harga still rm10..
pepon, best soping kat CH.... tapi nak tunggu pegi lagi rasanya bejanggut kut..
tak tahan la pejalanan nak naik ke atas..

15 comments:

aRe_uDear said...

huhuuu jenjalan cameron tuh.. besh nyer lame x jejak kat cna.. siap soping mensoping lagi.. hehee..

psttt.. dah tuko layout blog erk cantikk.. kemas gtu..

nasaoji said...

mmg murah tu,,...

awal2 kuo dulu, hege tak hengt mehenyer..RM30++ tu...;(

ratna said...

laaa..hari tu saya pi cameron tak jumpa pun yg murah ni.. jumpa yg RM10 satu tu jer..

ratna said...

laaa..hari tu saya pi cameron tak jumpa pun yg murah ni.. jumpa yg RM10 satu tu jer..

hajarus said...

mrs. k g cameron ikut jalan maner... naik ikut tapah atau simpang pulai... kalau ikut simpang pulai jalannyer dah cantik.. xrase pening sangat... tp klu ikut tapah memang pening sangat...

wah... kira murah la tu.. biase mane2 masih rm10..

anyway mrs. k... leh tak hajar dptkan email add... skang hajar private blog... so nak invite mrs. k.... itupun kalau sudi.. hehehe..

mummy78 said...

mmg murah, kat sini rm19.90 satu.

SyaNa said...

ye ke..iskhh tak sabar mau pegi cameron nxt week
bleh borong kasi kt jiran tetangga
kekeee

mrs. k said...

hajar,
masa pegi ikut spg pulai
masa balik ikut tapah

ni emel
miss_kebab0520@yahoo.com

tu la pasal.. takle dah baca blog haja.. sob..sob..

hajarus said...

thanks mrs. k... t hjr invite mrs.k yer.. t check email tau... sudi2 lah jengah blog hajar kembali... hehehe...

Farasela said...

mmg murah...kat cn x dpt le harga tu...paling murah penah jumpa, rm9.90 each...

Intanaziela said...

salam ibu hadif,

thanks sudi jenguk blog mama hadif..hihihi dekat2 je nama anak kita...mine is hadif khawarizmi, and yours is hadif khumaini... :)

Anie said...

anie serik lah gi sana...jalan gitu...lembik badan qiesha sbb muntah jer..

eija28 said...

wah...murah lah tu dpt rm5 hengget...kat KL nie rm 10 flip flap tu......lamyer tak g cameron....

MY HEART said...

Beli stoberi utk akak kay hehhehe... dapat sepoloh bakol pun jadi lew..ahaks!

SiTi said...

eH.. mUrah Tu...
TuMpAnG lAlu YeR..
JempuT LaA sInGgaH kE BlOg..