Aiskrim Toyyibah

aiskrim toyyibah radix ni sangat sedap!!
klu ada sape was² nak makan aiskrim brand lain
boleh la cuba aiskrim ni
dijamin HALAL!!
ada banyak perasa kalau nak
ada kopi, vanilla, jagung, etc
cubalah, anda pasti tak menyesal!!
harganya aku tak ingat lak bape
tapi hubby aku ahli dapat dlm rm8 rasanya...
aku pon tak ingat daa..
cuba try test tengok!!

yummy...liousssss.......


12 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah.. menyelerakan je aiskrim tu.. balik nak beli lah... ahahaksks

MRS. K said...

diarihatiku : memang sedap.. beli la..

Misbehave said...

wahhh terliur sudah! hehe.

salam perkenalan :)

Puan Iza said...

CAM SEDAP JER AISKRIM NIE....

fantaghirolynn said...

esok bawak opis jual k...
jual RM8.50 ok ler.. jgn jual mahal sangat

mRs.aJaQue said...

aik..
bukan yusof taiyob jual kerme je ke..
oooo...len la...da tukar jd toyyibah..hehehe

Hot Mummy said...

wah, tgk pun dh sedap. yusof ni ade jual kurma jugak kan? sudah maju!

MRS. K said...

misbehave - sile terliur coz sedap..

puan iza - diulang, sedap....

lynn - sesuke je.. klu jual kat lynn, harga up rm10..hehhee..

ayu - oo.. ni bukan pak arab, ni mesia mari..

Elyn said...

terliur tgk eskrem ni.... mane nk cr??

aiza said...

Mrs. K, tolong belikan...
esok i bayar..
Nanti kita makan ramai-ramai.

.:Fae-Yust:. said...

wahh ini sudah sangattt bagus!
cmne nak beli? katne?
kasik test lar dolu...

~ cantik layout? ^__* ~

syariza09 said...

sula la dgn ayat Pn Aiza tu. Bagus gak kalo dpt mkn ramai2..he..he