from CH wif lurve


.
.
1st, gelak dulu..hahahaha..
ye..ye..saya tau..
cita dah berabad baru nak update...
tapi tak kira lah..nak crite jugak..
.
last 2 weeks kot aku pegi CH
pegi 2 kete je, kami 3 beranak, abang aku, mak metua n adik ipar..
cenonet je pegi.. tapi cam meriahh..;b
pegi reramai tapi buat serabut kepala, baik tak payah.. hehehee..
.
aku gerak dari umah pon dah tengahari
sampai CH dalam kui 4 petang. giler lambat kan?
tapi mak metua n adik ipar aku lagi lambat sampai
kui 5.30 pm baru dorang sampai kat apartment yg kami sewa tu
kami p asing² coz MIL aku nak pegi kenduri dulu
ape² la.. asalkan selamat sampai...
.
then, dalam kui 6 pm baru g destinasi pertama
cam diari la aku karang cite ni...
dah nama pon sabtu, wajib la pegi pasa malam CH kan
orang cakap, klu nak barang murah, beli kat pasa malam CH
dan buktinya, aku dah cite kan flip flap harga RM6 tu.. hehheee..
.
tak byk tempat pon pegi..
dah nama pon sampai lewat kan..
tak mau cakap byk.. layan gambo je la ek..
layan.......zasssssss.........
.
.
~ ~~~~~ pasar malam CH ~~~~~~




.
.
~ sampai tetido dak ni.. time ni mmg sejuk gilerss... ~.
~ dah bangun pon hensem ibu.. meh posing dulu ~
.
~uuwaaa... tu nenek awak laa.. nangis uat pe? ~
..
~~~~~~ Kedai jual Kaktus & Bunga~~~~~~
.
~syurga kaktus ~
.
~ flowers ~.
~small hepy family ~
.
~~~~~~ Kea Farm ~~~~~~
.

.
~~~~~~ Ladang Teh Cameron Valley ~~~~~~


.
Kesimpulan : CH bukan type aku laa.. jiwa aku more to pulau, pantai..ombak.. angin..

 

13 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> pi CH memang best
tgk bunga2 segar...best soping..

hehe

mRs.aJaQue said...

xbk mis strawbery2 balik kew???

cik gemuks said...

hmmm
last g CH waktu sekolah dlu

nnt nk kena g gak nie

tp sy mcm awak gak

sy suke pantai laut ombak pulau

SyaNa said...

yeahhh aku nk ke CH sabtu ni
nk borong flip flap tu byk2
kekee tukar sebulan 1
acik???

MRS. K said...

yanie
-best soping sayur je.. yg lain tak beli..hehe

mrs. ajaq
-strawberi beli tapi smp umah dah masam..

cik gemuks
-sile pegi semula. anda dah byk ketinggalan..hehehe..

syana
-hehehe.. beli jgn tak beli..

Misbehave said...

beshnyer bunga bunga bungaaaaaaaaaa!! hehe..

tomeinye hadif!!

~Firsya~ said...

byknye bunga2x segar,beshh la...teringin nak pegi

aiza said...

Awat tak beli Flip Flap????

Intan said...

Best nye jalan-jalan nie...especially ngan keluarga tersayang kan :)

MRS. K said...

misbehave
-hadif comel cam ibu dia kan?
hehee..gelak laa..

firsya
-masukkan dlm list percutian anda

aiza
-saya tak minat laa letak lam kete..

intan
-kan? best..tak kisah kat mana asal bersama tersayang

Cindy said...

I love that Cactus. Blogwalking from imcurtain.com

nasaoji said...

aku tak pueh nengok muka encem aku jer...;9 - hadif!.

Elyn said...

windu nyer nk ke CH.... last pi masa tgh preg kan wafiq!!!