apa yang penting? kerjasama....

.
gambo² ni sebelum majlis doa selamat @ housewarming start...
saya masak sendiri....opss...mak saya yang masak, tak tempah or beli coz mak saya memang caterer... senang semua buat sendiri + boleh jimat banyak....

.
ni adik saya tengah pasang frame.... adik saya ni wireman. dia la yang buat wiring kat umah saya tu... jimat....
.
ni plak ayah saya tengah potong ikan masin...nak buat masak lemak... sluppp...sedap
.
adik² tengah cuci ayam.. dorang ni dah lali dah keje² cuci ayam, ikan, periuk belanga ni coz selalu kena tolong mak ayah buat catering
.
mak saya tengah masak cucur cempedak...sarapan dulu....

.
later-later la saya update pasal majlis memanaskan rumah tu yer... tapi memang ralat skit coz tak amik gambo menu ari tu...huhuhu

12 comments:

~Zetty84~ said...

wah....mmg kerjasama tul...
mmg wonderpet ar ampa 1 family...!!!
chaiyok2... ;p

bukhairiah said...

wawwww...masak lemak ikan masin ler...sedappp...ikan masin pe ek? ikan kurau musti power

MRS. K said...

zetty
~ Kami tak besar,
Dan kami tak kuat,
Bila Bekerjasama semua jadi mudah.
Yeah, Wonder Pets! Yay!
Apa yang penting??
Kerja~sama~!
Apa yang penting?
Kerja~sama~!

bukhairiah
~ i pon tak tau ikan masin per... i ni buta nama ikan skit...hehehe..

Dee said...

oh..family katering2 sendiri..untung..n mesti sedap..

[-suziey-] said...

oooo famili baut katering..msti best mknan ni..huhu..rugi xdpt pegi..apekan daya

PuteriSatu said...

uiks..patutla sedap masakannya... rupanya mak kay tu caterer...patutla... pasni...leh tempah eh...? ahaks...

Jiey^Mien said...

Bagusnya adik2 Mrs K..
sonoknya house warming..
camne leh tak pasan neh..
kalo tak sure wat muka tak malu.. terjah aje..
:P

Misbehave said...

bagus la korang bekerjasama.

over tau sarapan cempedak goreng.nak jugakkkkkkkkkkk !

~aSHa~ said...

best la tgk family uols ni....mmg wonderpet..ops wonderfamily...siap adik2 lelaki jugak tlg...bagus2...

dan untungnye kalo buat majlis kalo ada caterer sendiri...leh jimat byk gak..dan suasana gotong royong ada...meriah..

♥ EeiNz ♥ said...

best kan bile dpt kumpul ramai2 camni...happening !! ;)

mamaaerish : said...

bestnyer... meriah n ukhwah.... :)

CuTeMiUt78 said...

oh.. alkisahnya..
hik..hik..hik.. takpe..
"apa yg penting.."
"KERJASAMA"