Kaseh dan Ratu


ari ahad layan melodi tv3... ada intebiu dengan zila bakarin.... tagline die ' i tak amik laki orang'... dok ulang² ayat tu sampai ke sudah... huhuhu... tapi serius comel gebus putih melepak anak die.....rasa nak gigit-gigit-gigit-gigit!!! Kaseh nama die..tapi apsal omak die kalerkan rambut kasi perang? huhuhu... lantak la kan, anak die...

'oh kaseh, apsal mak kau seksi sangat?'



yang ni plak baby Que & Linda Jasmine... 'Tengku Ratu Haidar'
agak² ikut muke sape eh baby ni?



12 comments:

umie said...

coemlnyer budak tu...bila la aku nak dapat anak gitu k..perlukah aku cantik gitu baru ada anak gitu? hahaha

Deelira @ Deeliraz said...

hari ni entry kay tayang baby artis..
bila kay nak tayang baby baru? hehe

Elyn said...

anak die cute gile kan??? semangat ya hamat heheheh

shinnaz said...

anak Zila bakarin cute mute..anak Q bam bam tapi tak nampak lagi ikot spe..ikot linda jasmine lah..lawo sket..hahaha

Anonymous said...

kaseh n ratu, dua2 mabeles..hohoh..

- Mrs. Hakim -

syariza09 said...

sebab apa dia kalerkan rambut anak dia???jawabnya...dia nak esk2 kaseh jd mcm dia gak...seksis & bergetah...ahakkks

~aSHa~ said...

Comey tul kaseh tu....

ZIANA ♥ FARREL said...

aahla..chubby gile anak zila tu..comel!! tp anak que xde muka omputeh pn?kekekke, gen que byk sgt!

MRS. K said...

umie
~ umi + abul = baby comei lote... hehehehe...

deelira
~ huhuhu.. soklan cepu emas + silver... kita tunggu....

elyn
~ tu la pasal... putih melepakkk!!

shinnaz
~ so, dat means que tak hensem la ek? hehehe...

mrs. hakim
~ yep... baby sume nampak comel dan suci!!

MRS. K said...

syariza
~ huhuhu.. nak buat camno.. dah anak die kan.. harap jangan la...

asha
~ comelkan? kan?

ziana
~ kecik macam que, besau cam mak die kot... huhuhu

Farra Dhelina said...

yeke dia kaler rmbut ank dia? adehh..sian..kecik2 dah kena bhn2 kimia.. isk

rasa nya bby q ni kan..ikut muka q lah kan..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Q mana hensem..comel jer..hahahaha...