makan pagi bawak ke tengahari...

mee goreng udang


puding roti


kek coklat kukus


oleh sebab mee goreng terlebih banyak, so lunch kami pon telan mee goreng jugak la... huhuhu... nasib la.. tak baik membazirkan lagipun petang skit nak kua jalan-jalan.... kebetulan adik saya yg study kat behrang datang sini pagi tadi...sian dia naik moto kebasahan hujan lebat... datang pon sebab nak amik kasut bola yang hubby tak muat dah...huhuhu....

we all nak makan angin ngan kete baru.... lalalala




13 comments:

✿ Zetty84 ✿ said...

wah..bli keta baru..bestnyer...
dap zati tgk kek coklat kukus tuh....
kebasahan coklat lagik...!!!
erm..yummy, yummy... ◤(¬‿¬)◥

MRS. K said...

zetty - kete baru abg aii la...hehe.. kek tu beli... i mana pandai buat

Ena said...

sedapnyerrr...
kek cekelat tu lagi la buat ena teringin pulak.. hoho..

dapat naik kete daru lg la bertambah2 seronok.. wahhhhhhh!!!

ena sampai la nie x tau lagi nak masak pe.. sbb hubby x dakkk.. so makan simple jer la.. huhu..

~aSHa~ said...

bila nak babyshowerkan kete baru kat sini

~UNai~ said...

la....baru nak respek td... huahuahua

Puteri Satu said...

uiks... keta baru... tak perasan pulak jiran belakang umah ni ada keta baru... huhuhu...

Naura's Villa said...

alahai..sedapnya puding roti tu..banyak gak akak makan pagi ek..

MRS. K said...

kekekek...bukan kete saya la.. my bro's car act..

beba said...

nampak cam beshnye kek coklat kukus tu...

Kniedaz said...

wah..wah..sedap nampaknya mee tu..huhu..

eima said...

bikin gempak tul la K nih ...
sodap nampak kek coklat tuh ....

[-suziey-] said...

huhu coklat kekk..nakkkk!!!

ratna said...

ya allah..semuanya sedap2..