aku kah yang glamer itew???


muahahahahahaha..... blog saya masuk inTrend ko!! balik kang kena terjah kedai pi beli ni! dah jatuh hukum WAJIB! huhuhu... iskk..iskk.. pepandai je jatuh hukum!

tenkiu to wansteddy pencipta header blogku dan cikgu azimah jiran sekampung sebab kasi tau pasal ni!! saya memang tak penah beli majalah inTrend ni...



17 comments:

Wansteddy Tales said...

mrs. K... saya tumpang2 kembang idong ni hahahah!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

wah....!congrats!!!!!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tahniah kak....hehheheh

SyaNa said...

vah vah
nnt upload gambar tu tau

[-suziey-] said...

waaaa masuk in trend..hehe congratesss

..nOj.. said...

wahh gelemer dia. ha blk kang beli, ambk gambo, esok tunjuk tau

Elyn said...

wow!! congrats.....

@e_da said...

wah glamer tu.. jgn lupa update apa yg intrend tulis ya..

btw.. ibu hadif terima kasih banyak sy dah selamat terima jam tu... tq ..

eima said...

wahhh ..
esok up ek ..
aku nk tgk ....

ummiaqeef said...

glemer mak!!

azimah-Butik Nur Kasih said...

i tot u yg promote blog u kat in-trend. bkn ek?

MRS. K said...

wansteddy ~ takpe, teruskan mengembang...ahakss...

shinnaz
yanie
~ thanks

syana
~ tangkap gambo itu wajib! mihahah

azimah ~ eh, takla... tak penah baca pon intrend ni...die memang ada segmen for bloggers rasanya

~UNai~ said...

hahaha...lepas nie earning meletup arrr!!!

tahniah!! tumpang seronok!!

ibu_Arifa said...

tahniah nyer.. merasa saya berkawan dgn org glemor ni.. best2 ni.

nak autograf leh?

eima said...

bila nk up nih .. nk tgk .....

Kniedaz said...

wah wah...bagus betul... tahniah hehe

Aini said...

wah! kelas gituuu!!!

congrats..