dah jadi Datin dah ko nok!

pagi-pagi ni cite pasal artis je la yer... nak panas enjin dulu... muahahaha...

Tahniah buat pelakon/pengacara/bekas dewi remaja (ada lagi ke? tambah sendiri la yer) Datin Annahita Bakavoli sebab dah selamat menjadi isteri dan sekaligus dapat gelaran Datin! semoga menjadi isteri solehah buat suami tersayang... bagus Annahita ni, kira bersih jugak la rekod die sebab takde kontroversi...

5 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tahniah jugak...cantik la dolly kat atas tu...design wan ye...salam kenalan

hajarus said...

taniah jugak ;d

~aSHa~ said...

thumbs up tuk dia

LiErOSe~QiEmi said...

cantik kan dia ni.. sama cantik dgn rekod dia..

Kauthar said...

tahniah anna..she was my junior kat sekolah dulu...baik budaknya..cuma dolu2 comot je..skang bukan main cantik lagi :)