Lunch hari ini ditaja oleh Jualan MOA

hari ni ada jualan di MOA sana... seberang jalan dengan opis ni... dekat jer, tapi kena tahan panas la sikit nak lintas jalan tu... tapi takpe, lautan pun sanggup ku renangi demi jualan tiap² bulan lepas gaji itew! muahahaha...

seperti biasa, kalau pegi mesti cuci poket! tapi hari ini dalam sejarah, saya hanya cuci mata sahaja! ajaib! memang ajaib! tepuk bahu untuk diri sendiri! wahh.. gitu!

ada baju yang berkenan di mata. tapi harga mahal lah! kat uptown lagi murah! huhuhu... tapi bila mau ke uptown blakang umah mak metua ku itu?

pikir punya pikir, tak mau lah! takpe, bulan depan ada lagi! jualan ramadhan pulak tu! mesti banyak pilihan lagi! pujuk diri sendiri...

tapi takkan mau pulang ke pejabat dengan tangan kosong? penat la bejalan tengah panas tapi hasilnya yilekkk... so, beli la jugak makan utk tengahari!



jus jambu penyejuk tekak! tambah asam lebih, sedap!


laksa yang rasanya okey sikit dari kafe opis kat bawah!


dan badak berendam berkrim disukai ramai
tengs to kak aya sebab sudi kasi cubit seketul!

10 comments:

SiTi said...

ermmp sedapnya..terutama nya air jambu tu...tambah asam mmg cukup sedap

eima said...

sempat ko amik gambo tong air org .. hahaha

Farra Dhelina said...

alahai..laksa tu! tak blh tgok, tejeler2 lidah ni! wakakakakakka adessss

MRS. K said...

@eima
hahaha.. blogger ala tegar tak tegar katakan! harus ad bukti beb

MRS. K said...

@Farra Dhelina
ok jugak laksa nya! kena kasi pekat skit kuah ni, baru umpp... pedas dah ok dah tu

MRS. K said...

@SiTi
sedap sebab suh budak tu letak asam banyak..hahaha

@e_da said...

alahai tengah2 posa ni.. tengok semua2 gambar ni sedapnya lah....!!

Ena said...

laksa.. sedapnyer...... lama dah tak makan..

fantaghirolynn said...

tadi kami makan beg kat sembonia

BIONIC WOMEN said...

malam tadi mimpi ngidam makan laksa penang..ngatkan betul ler ngidam upernya, pepagi ag bendera berkibar..huhhu..frust nonggeng..tapi terliur plak tengok laksa tu, esok nak buat ler..