Maaf Zahir dan Batin

Dengan rasa rendah diri saya menyusun sepuluh jari memohon maaf zahir dan batin (kalau ada) kepada semua kawan² bloggers dan readers Alwzbemybaby. Mohon maaf jika ada terkasar bahasa, terlanjur tutur kata dan penulisan yang menyakitkan hati. Juga halalkan segala makan minum ku (kalau ada). Semoga Syawal yg bakal menjelma membawa seribu satu kebahagian buat kita semua....

 **tema baju raya kaler ni - shocking PINK!

13 comments:

|| NaFiRaa || said...

selamat hari raya jugak buat hadif sekeluarga.. maafkan salah silap jugak...

comel nye hadif~~:)

eima said...

wah dah melaram bj raya ....
nice + cute ....

selamat hari raya aidil fitri gak utk ko ...
maaf zahir batin ...

@e_da said...

cute hadif baju pink...

selamat hari raya juga andai ada terkasar bahasa tersilap kata sepanjang perkenalan kita ya mrs. K

Fieza said...

Very cute hadif pakai pink..Selamat Hari Raya jugak..Salam Aidilfitri dai kami sekeluarga jugak yer

LiErOSe~QiEmi said...

weh.. comeynye hadif.. adeh! gerammm

k, aku pun nak ucap selamat ari raye maaf zahir batin kat ko.. moge kite sume selamat pergi & balik kampung..amin

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

aikkk...cepatnya dah pakai baju raya...tak suprises ni...hehe

Misz Sephia said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin

Cik Andam Hazlina said...

selamat hari raya kak..
maaf zahir dan batin...

b.O.n.d.a said...

mee tOo!!!

kalO ada salah & silap, harap dimaafkan =)

mama tisya said...

slamat hari raya..wah tema shocking pink lg

Jiey^Mien said...

Selamat hari raya n maaf zahir batin jugakkk.. tak sabar nk tgk gamba baju shocking pink..
=)

Farra Dhelina said...

camat hr ry!!

DYLA said...

selamat hari raya buat hadif sekeluarga.

maaf zahir batin =)

dari inas & family