tukar tempat...


As Salam...

selamat hari sabtu semua... dah petang pun,
hujan pulak tu, syiok nye kalau dapat tido..
tapi mata ni tak ngantuk pulak..
biar la hadif je tido, senang ibu die nak bertenet...
ayah hadif keluar daerah seminggu...
sedih... 

okey la, tinggal bab sedih sedih tu...

lampu ikea ni asalnya letak kat ruang tamu tingkat bawah..
tapi macam tak berfungsi pulak sebab memang tak pasang pon..
so, dari dok berhabuk kat bawah tu, elok la bawak naik atas..
ada jugak gunanya coz kat family hall kat atas ni tak berlampu lagi..

lampu ni skang tengah promo kat ikea RM29..
taon lepas saya beli RM39...
so untung la sape beli skang ni... hehehehe..

p/s : bila ayah hadif takde, mood memasak tu kureng la.. tapi bab nak keluar cari makan tu yang malassss sangat tu... haih.. makteh hadif takde pulak ni. kua pegi kenduri kat rembau. minggu depan makteh dah nak balik kampung.. hai.. sunyi la saya..


4 comments:

Jamiel said...

Hadif kan ada..
Lampu tu le wat suasana romantik..
Hu3..

Ena said...

alahai..
nasib baik hadif ada.. kalo tak mesti lagi mati kutu kan..
cantik lampu tu..

BIONIC WOMEN said...

indu hadif ler..hehehehe..
cantik plak suasana romantik lampu itu..huuhhu

eima said...

cantek ...