Selamat bersanding, Pengantin baru, Di atas pelamin, duduk bersatu..


eh, sape yang nak kawin tu?
oh, big no.no.no. belum lagi lah!
baru nak bertunang cuti raya cina ni.
tapi sape? 
of kos la makteh hadif yang nak bertunang.
my abang entah bile la agaknya, calon pon takdak lagi.. haih..

 si kakak nak posing ngan bunga hantaran jab...

tema makteh hadif adalah kaler turqoise.
same cam saya masa tunang dulu jugak. kekeke..


sebagai kakak, saya la dipertanggungjawab buat hantaran sume.
nasib la nilai 3 sekangkang jer dari umah.
saya beli barang, then bawak pegi ofis.
pastu, ajak kawan-kawan buat skali. hahaahha..
tapi kawan² yang buat lebih, saya tolong sikit² jek.
nasib la ade kawan yang kreatif lagi inovatif gubah hantaran ni.
dan yang penting perkhidmatan dorang free.. kekekee


maceh ya mem aiza, lynn & kak ya.. jasa korang ku kenang!
nanti kite makan cik kenny yer... i blanjer...

6 comments:

eima said...

lynn ke tuh ...
seyes mmg cantek ..kan besh klu aku puna de adek bradek pompuan + kakak

seorang perantau di dlm sektor kerajaan said...

uittttt? say congrats to her. well, abg ko free lagi? meh la no tepon dia...hahahhaa

.::Lynn::. said...

belanja makan jom

Totin Jamain said...

gambar yang nak tunangnya takde lak
ahaha

Mazwien Hanies said...

bestnyer ada adik yg nak kawin..kiter dulupun suka buat hntrn bagai nie.seronok..Seb baik ibu dok DCA kalo kejer kat cni lagi, leh joinkan..hahaha..
SELAMAT BERTUNANG YER KAT ADIK TU

syariza09 said...

bunga tu x dak lebih ka? mau satu -_-..I like blue