Puteh Gebu dapat Adik!!



Alhamdulillah... syukur kepada Allah di atas rezeki yang diberikan.....

my puteh gebu dapat adik uolls! kaler pon same... we called it puteh gebu jr. hakhak. masih setia dengan perodua...


WVD.. fresh from the oven. baru amik semalam!


ini bukan kete baru mak nok! tak mampu mak nak beli kereta baru lagi!! 


ni makteh hadif punya... tapi sementara nak tunggu makteh hadif punya kekuatan nak bawak kete, mak la yang tolong laramkan! hahahah...  dari kete tu tak bergerak, ape salahnye mak tolong panaskan enjin.. kan? kan? 


16 comments:

.::Lynn::. said...

peh.... cayok la...

MrS. F!zA said...

putih jgk pilihan!..ekekeke

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah bestnya ingatkan beli lagik yang baru...Alza ok tak K...tengok warna putih cantik la...

eima said...

wahhhhhh
aku ingat MYVI ...
tak pe .. nanti suruh pakteh beli lagi besar punya ....

baguih tul makteh ...baru keja tak sampai sebulan dah leh pakai keta sendrik...aku dulu tgu 3 tahun ...

Nad @ MamaZakwan said...

cun seyh..!

Sitisifir10 said...

abah saya baru beli viva dan saya pun baru jatuh suka pada viva...hukhuk...

Ena said...

WALLAHHHHHH.....

SYOKNYER..
BILA TURN ENA PLAK NI? :D

umie said...

wah..best nyer...kalu harga kat sarawak mcm mahal jer dari kat sini...

etiey.com© said...

i suka viva... huhu

Farra Dhelina said...

pth mmg ctkkk...

igt kan mak hadif pya..ok2..leh tumpang sekaki hehehe...

eT said...

koleksi putih la ni eh..
kene rajin membasuh la kan..

TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS
SET TILAM SEJUK
Tommee Tippee: Closer to Nature PP 9oz - BPA FREE
TUNGKU BAYI

MRS. K said...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ ~ ok sangat... selesa jalan jauh sebab luas kan

BIONIC WOMEN said...

wow...si putih sekuarga..hahaha
ingatkan kay buat koleksi kete tadi..kuikui

hyazz said...

ooo... ambik kesempatan yer????....putih gebu...bess nyer... tapi takmo tambah utang lagi ler...

mummysyafie said...

ni mmg trend putih ke? tapi kan..kalau tengok keta putih kat jalan..lawa gak. nampak suci je

BabyIntan said...

Lorrr mati2 dok ingat kan kay nya keta baru...cis...ekeke :D

Ye keee tang tolong panaskan enjin je tu...boleh percaya ke...ekee :D

P/s: Kay, utk giveaway Intan tu actually tak yah wat n3 pung, tapi dah di buat...terima kasih banyak ye :)