Meminang Orang Felda Lepar Hilir 3



sambung balik kisah rombongan meminang. ^___^


kami sampai lebih kurang dalam pukul 2 petang.
then singgah surau utk solat dan susun barang² hantaran..
tetiba hujan turun pulak. melebat!

sudahnya, kena la tunggu hujan reda dulu,
baru la boleh pegi umah pengantin nyer..
dah la perut lapor giler time tu...

so, dalam kui 3 camtu baru la dapat gerak.
sampai jer umah pengantin, terus serbu amik makanan...
tak tengok kiri kanan dah.. huhuuh... tersangat lapar...

 tolong pegang si kecik Aleesya Meazara. maknye nak makan. suke beno hadif ngan leesya nih! sikit² nak cium.. aleesya ni sepupu hadif.

dah siap makan, jom masuk umah.. nak start upacara balas pantun pulak! hehe..

hantaran hitam - pihak perempuan
hantaran pink - pihak lelaki punye.. pihak kami la tu

 sarung cincin pulak...

 welcome to the family ummie...

 keluarga pihak lelaki dan pempuan bergambo sekali..

sebelum balik ke KL, singgah jalan² ke Bukit Gambang Waterpark.. saje cuci mata. snap gambo... dah alang² ade kat area tu kan? saje la singgah usha² line.. tapi Bukit Merah Laketown lagi beshhhh laa.. macam² ada.. (haruslah puji kampung sendiri). kat bukit gambang takde ape sangat... waterpark semata.

 me n hub

hadif wif nek teh n kak putri

otw balik, singgah RnR Temerloh dulu... kumpul dulu ramai² sbelum bertolak balik..

pekena nasi lemak panas nih! memang terbaikkkkk....


p/s : ujung bulan 6 pegi Pahang lagi... my fren naik pelamin pulak kat Felda Chini...

4 comments:

.::Lynn::. said...

boleh singgah makan nasik lemak lagi

etiey.com© said...

wah merah menyala..comel

munna said...

jauh2 dtg makan nasi lemak je..apsal tak makan ikan patin RM 13,000.00

eima said...

cam pengantin ...

sedap ke nasib lemak kat ctu ....
pesal aku mkn ari tu tak sedap ...