Zul Tolo l Rembau



2 minggu lepas, buat pertama kali dalam idop saya jejak kaki ke Rembau. ikut hubby pegi kenduri kawin opismate die..

panas sangat ari tu.. tu pasal si hadif tak pakai baju..


macam biasa, hiway nilai-seremban memang selalu jam.. kebetulan cuti skolah baru start.. so, ramai la yang nak balik kampung, pegi bercuti ke Melaka...etc


otw ke rumah pengantin, nampak pulak orang jual telur tepi jalan.. ramai yang berhenti.. kami ni yang dah terlajak, sanggup patah balik sebab nak  beli telur punya pasal.. huhuhu


kami beli telur gred A. harga RM8.90 satu tray.. kalau telur gred c harga RM4.99. murah kan?


Selamat Pengantin Baru Zura ♥ Rizal...

kat umah pengantin dorang jamu masakan kampung... siap ade ayam golek lagi! memang sedap....

12 comments:

Farra Dhelina said...

klu aunt boleh tak pakai baju mcm hadif, aunt pun nak bukak jugak hehehe..cuaca mmg panas kan

.::Lynn::. said...

kalo tau buleh kerim tolo

eima said...

murah gile telur ..30 biji 4.99??

.:Mama Dhia:. said...

slalu lalu sini kalo balik kg..tp lum penah benti lg..murah la kalo satu tray tu 8.90..kalo kat pasar tu 11.++

Ena said...

kita tak jejak2 lagi.. uhuhu

hajarus said...

patut la ramai berhenti, murah telurnyer...

eB ezrin said...

wahhh, sgt2 terujer :)

zaidah said...

murahnyer telo....bleh kirim...

Bionic women said...

murah ler kalau gitu kan????
naper beli 1 sarang jer..beli banyak jual semula...wah..ade ke patut

IbuHanna said...

eh! pengantin lelaki adalah adik saya & adik ipar saya heheee..

mcm perasan hari tu, mcm pernah tgk tp x ingat kat mana..hehe!

mmg murah tolo..tp x penah sggh beli lg..nti nk kirim pengantin baru belikan..

LiErOSe~QiEmi said...

wei, diorang bela ayam sendiri ke weh??? murah tuuuu

mummysyafie said...

macam kenal je yang lelaki tu. kat opis ni diaorg panggil dier lain. ada nama timangan..tapi tak ingat plak.