Jimmy Shanley kaki pukul???


"Ya, memang benar. Saya pernah memukul Suhaila pada hari ketiga perkahwinan dan hari kedua kami bulan madu. Kejadian itu disebabkan dia mengingkari nasihat saya. Tetapi saya tidaklah memukul sehingga mencederakan dirinya, ujar Jimmy.

 
Panas! Panas! Panas!!!

Akhirnya isteri Jimmy mendedahkan faktor utama berlaku keretakan rumah tangga mereka adalah disebabkan suaminya itu pernah memukulnya serta terlalu mengongkong.
 
Baca cerita ni dulu, then baru nilai sendiri!!

8 comments:

notti netti said...

kalau I ditempat jimmypu I pukul bini I...dah kawinpun nak huhahuha dgn kawan2.......

eB ezrin said...

ssh nk ckp ;p

eima said...

wlu cam ne pun lelaki bergelar suami tak patut memukul isteri ...dayus nama nye

melainkan klu dah semua tunjuk ajar nasihat tak dgr ... tu belakang kire ... bg masa kat bini die utk berubah .. takan dlm masa sebln boleh jd perfect ....

:.nick.: said...

NTAH ...sekian

hyazz said...

haihhh...tak paham la ngan perangai zaman sekarang nih???

etiey.com© said...

betul eh? macam tak caya jer.. muka cam baik jer

selatan79 said...

mmg tak percaya ar jimmy pukul wife dia.. dia pukul sebab tak tahan dengan perangai wife dia kot.. agak-agaklah pon nak berhuha-huha dengan kengkawan kan..dah nama isteri..
Jimmy berniat nak betulkan kot..tp sebab dah tak bleh sabar tu yang terlepas tangan tuh...

karipapsayur said...

bab bayar kos perubatan bersalin tu, patutnya bila dh diberitahu, cepat2 igt terus bayar atau bayar balik kos nye kpd isteri. Alasan mcm ni x boleh pakai. Bukan kira bila bini dh bayar kira terus burn.

Agaknya Jimmy pun dh sengkek. Hantaran mahai sangat smpai RM30K. Belom smpat kumpul duit semula, dah beranak pulakk.. Mana tahu la kan