Kuaters!


Ye, betul! Saya akan berpindah ke Kuaters Putrajaya buat kedua kalinya. huhuhu. banyak urusan nak kena setel nih!


esok malam hubby balik yeay!!! kerja beliau dah setel, boleh la balik awal! kalau tidak, minggu depan baru balik, huh!!

*nak kirim ape yang best kat Sarawak tu yek?? taknak kek lapis. nak benda lain. orang Sarawak, any suggestion?

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

ejaan betul KUARTERS...

KO KIRIM kain pua kumbu la...leh wat lapik2...tuk raya...hehehe

@e_da said...

selamat berpindah ke rumah baru.. letih gak tu nak mengemas

Haslinda said...

aik?awat nk pindah kuarters pulak?bukan dah dok umah sendiri kah?


*saja busy body

eima said...

ko suruh je laki ko bw balik lin haslina joslee tu .... lama aku tak jumpe die ...muahahhahah

umie said...

beli aa..tikar rotan tu..boleh lipat2 utk rumah kat kuarters pulak..dapat kat presint brapa kay?

♥ EeiNz ♥ said...

nape kay? umah sewa kan ye?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

nape pindah kuaters lg laling?
dpt yg besar lg ke.. heheh

pssstt.. u, kirim gambir sarawak..
hahahahah

dniescake said...

BUK..naper nak pindh ke kuarters balik...huhuhuhu..beli la kain bati ksarawak..wat kebaya..meletup dik non

zaidah said...

kan nak raya bleh kirim tikar sarawak...cantik2 belaka...ataupun pua kumbu sarawak ataupun ikan masin....

|| NaFiRaa || said...

aik.. nape pindah??

eB ezrin said...

kalo eB, tentula FM ;p

Ya ALya said...

ya pun sama fak FM sarawak la.......