Hari ni pegi keje pakai baju baru lagi l Baju murah RM33.33 sahaja


hai cayang-cayang-cayang semua!!!!!!

hari ni pegi keje semangat-semangat-semangat (triple bersemangat tu tak tahan) coz pakai baju baru lagi kan... hehehe... 

ari tu aku dah bagitau yang aku borong sakan baju kurung RM100 = 3 helai tu kan? siap publish lagi salah satu baju kurung harga RM33.33 kat entry ni. so, ari ni nak up entry lagi pasal baju murah ni.. hehehe...


 baju baru, shawl lama tapi baru 1st time pakai.. hehehe...


 aku suke corak camni.. biar la orang nak kata serabut ke, color banyak ke, tapi kat mata aku totap menawan kalbu... miahahaha...

oh, baju ni jarang sikit, sikit je la.. takyah pakai baju dalam/singlet pon... tapi kain dalam ko kena la pakai.. kang nampak 2 batang tiang telepon bergerak pulak.. muahahha.... aku dah basuh pon baju ni yer, dont worry.. kaler die tak tanggal pong even baju murah kan?

ada aku kesah pakai baju murah??? langsung TIDAK! lalalalala....

 sebelum korang bising² nak tau kat mana aku beli baju nih, meh nak habaq mai...

 ni kad tokey kedai ni... die kedai tau, bukan bawah khemah sepanjang jalan tu... aku pon tak ingat lorong mana satu.. pepandai la korang carik ye!


 ni pulak no tepon si Susy, awek indon yang jaga kedai tu.. sangat la baikkkkk oh! baju ni die letak RM50 sepasang.. tapi makteh hadif hebaittt jugak ek! tak ku sangka dalam diam²... hehehe... die pegi mintak 3 pasang RM100. sekali si susy ni kasi daa.... apa lagi, merambang la pilih baju!!

jangan lupe dapatkan baju kurung siap 3 pasang = RM100 sekarang sebelum kehabisan stok! hehehe...

Hepy Shoping uolls...


12 comments:

♥cikmOt♥ said...

bukan hari2 ke ko pakai baju baru weii...hehehe...

eh picc ko dah terjah ke lum??? :p

ummiaqeef said...

cantik..cantik..

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ mana ada weh.. fitnah semata.. ekekekek..

picc??? selamat sudah malam tadi

Puteri Satu said...

oh tak pudar eh setelah di basuh... okla klu cam tu...leh la g rembat gak...ngeee...

@e_da said...

sy pun penah ke kedai tu.. dlm lorong2 kan... smlm beli tudung raya kat nurin collections.. mrs k tak buat promosi tudung ke tahun ni?

Aleyn said...

Ala..kat KL ker....malasnyer nak bersesak2 di KL..kalau area Shah Alam or Subang..lama dah rembat

hyazz said...

hrmmm..jelesss mak

MRS. K said...

@e_da ~ beli kat situ eh.. taon ni malas la yang.. hehehe.. beli utk diri sendiri jek

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

walaupun murah tapi cantik....

Mama Rayyan said...

murah giler..syoknyer bershopping...=)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah murah tu, cantik warnanya...tapi bercinta la nak kesana K, kalo dekat nak gak remabt

eima said...

aku pun suka corak cam tu ..bunga timbul ..lawa....