My 2nd Fareeda


yeay! akhirnya berjaya merembat Fareeda buat kedua kalinya!!

 nyata jelita...


lawo kan combination color die? sekali tengok terus berkenan. 


gambo tak leh letak beso-beso coz bila pakai shawl berawning camni menampakkan mukaku bertambah boolatt! huhuhuh...


so, nak berfareeda lagi ker?? ermm..ermm... tudung die lawo-lawo oh! asal pegi kedai Fareeda je terus merambang... memang ikut napsu betui! tapi bila pakai awning camni rasa muka bulattt sangat... lawo lagi kalau ku pakai shawl RM5 dan inner ayunar kot! ehhehehe...


ape pon, nyata jelita dengan Fareeda!


18 comments:

MrS. F!zA said...

ingatkan simpan raya...

hyazz said...

nyata jelita..pakai brooch la k..baru tak bulat

MRS. K said...

MrS. F!zA ~ hahah.. tak tertahan.. takpe, tudung raya dah simpan molek2. keekek

MRS. K said...

hyazz ~ dah pakai pon mekya oiii

♥cikmOt♥ said...

huhuhu...nyata jelita...

Farra Dhelina said...

fewitttttttttt

@e_da said...

lawa.. harga brape?

eB ezrin said...

a'a color dier mmg cantek.. maner der bolat k.. oke jerk eB tgk :)

eima said...

huwaaa lawa tuh ... regga kompom lawa jugak tu .....

lovelywa said...

akak takmampu la nk pkai tudung mahal2 nih..pehtu tak suke awning dia beso gile atas kepala..muke memang konfem la bulat..tudung murah2 sudehhh..!! huhu

MRS. K said...

@e_da ~ yang ni paling murah. Rm60

@e_da said...

hehhe tq mrs k.. chiffon sedap pakai kan..

aanie said...

lawa la kaler tuh..tp mahal sgt la...x mampu..huhu....

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

pernah beli tudung fareeda 4 bulan lepas..masa tu freehair tegar, baru nak blaja pakai tudung, xreti nak pilih.. at last,beli pendek nyerr tudung, salah pilih... bdn lnda lak gem gem gitu, dah mcm bib baby dah.. pakai sekali jek, sampai skrg x pakai dah..

LiErOSe~QiEmi said...

haah, ko pakai shawl lagi menarik tertarik aku rase hihii

MamaYatie said...

canteknya....jeless...hehee

MamaYatie said...

canteknya....jeless...hehee

Ya ALya said...

nampak bolat sikit la,tapi kalau pakai shawl tu tak nampak pun bolatnyer....rahsianyer iner ayunar la kan....hehehheheh