Kenyang Giler kot = Bantal plzzz....



selesai sudah majlis sambutan Raya kat opis ni~ korang leh baca update pasal sambutan ni kat belog Izan n Kakya jugak. hehehe....

 rasanya aku lagi banyak posing dari makan kot! ngehngeh.... posing pon boleh kenyang hokey! miahahaha..


banyak giler kot foods.. tapi aku tak termakan semua lah! cam soto, lontong, nasi impit tu aku tak makan coz kurang gemar. bukan feberet aku.. so, gambar² kat bawah ni jek yang sempat aku lantak! hehehe... tak banyak pon, makan sikit-sikit jek tapi kenyang... Alhamdulillah...


aku makan kek sepotong jer...


 sate 3-4 cucuk jer


 ais ketul lagi banyak dari cendol! choiii...


 ketupat. amik tapi tak makan lol!


 lemang pon tak makan jugak! 


 aneka buah


 charkueytiaw - sedap jugak kot!
 makan pon share² 3 orang satu pinggan... huhuhu..
kes malas beratur punya pasal...


stilll ada lagi orang beratur - charkueytiaw punya pasal!


ye..ye.. kami lebih banyak posing dari makan! sekian.


6 comments:

eB ezrin said...

wah meraihnyer k.. awak nmpk purple... jengah la kami yer :)

Ena said...

kita pun pas p makan jamuan raya.. perghhh.. mcm2 ada.. dan CKT juga jd pilihan.. :)

@e_da said...

huhu.. kalau dah banyak tak tau nak makan yg mana ek

hajarus said...

meriahnyer... u look purple... loike... ;d

hyazz said...

santai gediksss

Ya ALya said...

amboi...sakan bergambar yer.....