Lemang Tepung vs Lemang Ubi




kalau lemang tepung rasanya ramai dah penah dengar kot! tapi lemang ubi ni aku tak penah dengar, ape tah lagi nak makan!!

oleh sebab aku lambat balik raya kat kampong taon ni, tak sempat aku nak merasa lemang ubi! dah sold out! sobs.sobs...

tiap² raya mesti maklang aku bakar lemang tepung.. tapi taon ni baru die buat lemang ubi! aku tengok gambo yang adik aku upload kat FB die je la, tak sempat nak merasa... huhuhu..

hopefully raya haji ni maklang aku buat lemang ubi lagi! oh, ramai yang tanya apa rasa lemang tepung tu, rasa die cam bingka/bengkang pon ada... rasa sendiri pasti nak lagi! 


3 comments:

eima said...

pelik betul lemang kg ko..ari tu dah pelik ngan tepung la ni wujud plak ubi...

Ena said...

mcm2 version lemang plak skrg ni.. heheh..

Ya ALya said...

unik,lain dr yg lain......