Jangan Pergi Fish Spa - sebar virus HIV dan Hepatitis C


.
TINJAUAN Berita Harian ke premis terapi ikan di sekitar ibukota yang

dibimbangi sebar virus HIV dan Hepatitis C.
 TINJAUAN Berita Harian ke premis terapi ikan di sekitar ibukota yang dibimbangi sebar virus HIV dan Hepatitis C.

.
Kementerian Kesihatan nasihat orang ramai henti terapi ikan

PETALING JAYA: Kementerian Kesihatan memberi amaran risiko terapi ikan atau lebih dikenali sebagai spa ikan kerana boleh menyebarkan pelbagai penyakit berbahaya, termasuk Hepatitis C, HIV/AIDS dan tibi serta beberapa penyakit lain yang berjangkit menerusi bawaan air.


credit to Berita Harian

.

9 comments:

eB ezrin said...

eB dh agak dh... eee takot la

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

eee. bahaya betullah..dah pernah buat sekali...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

bahaya ni..
tp so far tak pernah buat skali pun..
igt leh sihat, makin bahaya adela..

@e_da said...

huh lega tak penah try pun

♥cikmOt♥ said...

aler aku pernah buat sekali weii...sib baik masih idup lagi ni...kalu idak dah dijangkiti hiv dah aku ni...sob sob..

|| NaFiRaa || said...

ade jugak baca pasal nih tadi..

nasib lah x pernah buat lagi rawatan nih.. bahaya woh!!

munna said...

tak pernah try spa ni...geli

ummiaqeef said...

scarynye..dah la pernah buat sekali..

MyKhalish said...

erkk tingin try, tp cam ngeri je kena ggt dgn ikan. pas bc nih, trus xmo la g.