Facebook timeline!

.
.
Sape yang dah tukar timeline facebook??? ramai gak kengkawan aku yang dah tukar... tapi aku prefer yang sedia ada ... senang nak tengok! kalau dah selesa dengan yang sekarang, buat ape nak tuka ye dak? biasa² sudah.. malas nak buat #padahal tak reti.. kekekeke...

facebook-timeline-design
 sape yang terer fotoshop tu leh la edit gambo kasi kebaboommmmmmm! aku tak reti lol.


Jom tengok design timeline yang super kreatif nih! credit to Jejaktrend sebab aku copy dari situ... hehehe...


 

perghhh... kagum sejenak!!! bombastic!

.

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

wat pening kepala aku jek weii nak tukar2 ni

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

♥cikmOt♥ ~ betul.betul. kekalkan yang sedia ada sudah

ratna said...

X reti nak buat...kang salah buat jd apa pulak kang.

Unknown said...

pergh.
kreatif abis..
xdek masa nk edit2 ni..
kalu edit header blog xper gak:)

e.l.i.z.@ said...

woaaaaaaaa kreatif ahh..nk jugak mcm dorg ni tp xreti hihihi