Cenderahati untuk orang kampung!

.
.

kalendar yang mempromosikan kami sekeluarga.... tatap lah muka kami untuk setahun! ngehngehngeh....


ini la sebenier dari kami untuk tetamu yang datang masa wedding adik aku last week.. di samping tu ade la kasi jajan² skit.. huhuhu... ini je la yang termampu!

idea nak bagi kalendar ni ofkos dari ayah aku la.. die yang order semua.. aku balik tengok dah siap! dalam 1000 keping gak ayah aku tempah! huhuhu...

dan aku rasa sebenier camni adalah sangat-sangat-sangat bagus dan berguna kot!! tapi hanya sesuai bagi kenduri yang buat ujung taon je la.. apekeja*** tengah² taon nak bagi kalendar pulak kan? huhuhuh...

senangkan tengok kalendar camni? siap tanda cuti skolah n public holiday. ala² kalendar kuda.. tapi ni jenis islamik punya lah ofkos!

.

9 comments:

@e_da said...

bagusla.. nak 1.. hih kreatif ayah kamu.. hihi

♥cikmOt♥ said...

ada lagi dak...aku mau kalendar cam gini satu weii...mekasih

Wan Amira said...

menarik, great idea.. kalau macam ni ramai orang appreciate :) tapi betul kenduri hujung tahun la, bukan tengah tahun

Qaseh Suhaida said...

mesti orang kampung semua suka...dapat kalender free lagi...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

♥cikmOt♥ ~ nanti aku try check ade lagi ke idok yer

syariza09 said...

nak satuuuuuu

eB said...

bgs idea tuh. :)
i lioke :)
ps: x x suker senyum nmpk gigi sbb gigi eB jrg. bb amek calcium byk. ahaks ;p

|| NaFiRaa || said...

ade lebih x?? nak 1~

deelira@deeliraz said...

pos la kat aku satu kay.. :)