Dah lain lah.....

.
.
baru ni dapat bil elektrik, tetiba rasa cam lain sikit.. belek punya belek baru cam! patut la.. belah belakang bil dah lain rupanye... tapi its a gud thing... apa yang lain???


  belah kiri ni bil elektrik yang lama... belah kanan pulak bil yang baru dapat...


ape yang lain? kat belah blakang bil tu tnb dah tukar info daa... lagi menarik kot info die coz berkaler.. yang lama tu cam tak bape nak menarik. huhuhu.. tapi yang paling best aku punye bila bulan lepas takde la banyak sangat macam sbelum² nih.. heran aku tau! masa dok umah sendiri kat Nilai, umah 2 tingkat, tak penah pon bil cecah sampai RM50.. kalau ada sedara mara datang dok lama skit baru bil naik.. dok kuaters apartment ni tetiba bil jadi mahal ohhh! pelikss..

.

5 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

lagi ceria bil tuh kan?:)

munna said...

bil baru tak sampai lagi... nampak ceria bil baru ni

Chekgu Azrine said...

Sama je..skg ni bil elec rumah saya p..un dh cecah 50+..huhu

Nad @ MamaZakwan said...

eh, btul2..
ramai yg komen bil letrik kali ni cam bertambah2
tarif letrik dah naik ke ek? huhu!

terror la k, sbb blkg bil pun tgk jugak, heeh..

p/s : kay, hadiah dah pos!

mama_umar_maryam said...

eh,xtgk pon blkg bil tuh,hehehe,tp ceria sket kan..ini..bosannn je..