Dulu dan Sekarang

 .
.
Sama tapi tak serupa!
.
 2008



2012


ada yang cakap, kalau minum Air Tasik Dayang Bunting boleh mengandung. ermmm.... tepuk dada tanya iman. itu semua rezeki dari Allah... lagi pun, masa nak naik tangga untuk turun ke tasik ni dah ada sign board tulis jangan minum air yang tidak dimasak.. sesapa yang ada luka pon tak boleh mandi kat tasik ni coz takut penyakit berjangkit... kan skang banyak penyakit disebabkan air kan??? lupa pulak aku nak snap signboard tu... uhhuuh...


.

11 comments:

MrS. F!zA said...

bezanya puan k dan en k dlu dan skrg..hehhehe

Mama Gee said...

selim melimmm uuuu.....hehee

Ena said...

hehe..

tu lom tengok pic puan ena & huby lagi tu.. ekekekke..

*SiRibenMerah said...

hehehe.. tempat neh feberet saya duk lepak.. time duk langkawi dulu.. air tasik dayang bunting neh air batu kapur.. tuh je sumber mineral yg ad dlm tasik tuh... takde betulnya pasal boleh mengandung atau x tuh..

eima said...

gile kurus dedulu ....

aku nk snap gak la nanti tp hujung tahun br family vacation ...lmbtnye

::Mamalyna:: said...

dulu berdua, skang bertiga... tp napeler mr k masuk separuh jer... hehehe

munna said...

dulu berdua skrg bertiga bezanya... nanti berempat pulak....

Nad @ MamaZakwan said...

dulu ber-2..skrg ber-3 ;)

LiErOSe~QiEmi said...

2013 nanti berempat lak hihihihih

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. betol2.. next pergi.. ber4 plak kot~

deelira@deeliraz said...

comelnya.. banyak perbezaan :)